Det har varit lite mycket...

Nä, nu har jag varit borta länge nog utan att säga ett pip. Det har varit lite mycket nu det senaste... Först var vi ju på lajv och då är det oftast lite smått kaotiskt dagarna innan (paniksömnad, packning, snacka ihop sig med andra deltagare, läsa på...) och dessutom hade vi besök. Plus att jag hade en inlämning till kursen jag läser nu. Sen kom själva lajvet (mer om det senare). Efter det var det tillbaka till vardagen, men rätt som det var blev det bestämt att jag skulle åka ner till Sahlgrenska i Göteborg eftersom en anhörig hamnat där för hjärtoperation. Jag blev kvar i några dagar innan jag tog tåget hem igen, dock med en mellanlandning på verkstaden för att strula lite med betalning för bilreparation. Sedan jobb lite nu och då plus att Jan-E och jag har genomfört det stora projektet att försöka röja och städa här hemma (enormt lajvkaos med tillhörande matta av damm pga allt ylle). Mitt i alltihopa dök en jobbannons upp som har fått mig att grubbla, fundera och våndas en del.

Nu sitter jag hemma, i ett städat (nåja, allt är relativt) hus. Jag har ingenting inplanerat för helgen, ingenstans jag måste åka och mitt nästa jobb är inte förrän på måndag. Det är fint väder och den där nedrans jobbansökningen är ivägskickad. Jag är ledig och kan göra precis vad jag vill. Det är så oerhört skönt ska jag säga er! Nu tänker jag ha en skön och trevlig helg, och det tycker jag att ni också ska ha!

Kommentarer
Postat av: Helena

Skönt att din res-tripp gick bra. Hoppas jobbsökningen också går fint :) Ha en trevlig helg!

2011-09-30 @ 22:12:28
Postat av: Marre

Tack!

2011-10-02 @ 18:20:25
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0