Januari börjar året

Jahaja, nytt år igen då. 
 
...
 
Det där får symbolisera hur tomt det blev i huvudet när jag skulle försöka följa upp den där första meningen. Just nu har jag inte så mycket att säga om saken. Tanken är att jag i vanlig ordning ska göra en årsresumé, men så långt har jag tyvärr inte kommit än. Jag har tänkt dela lite tankar om det gångna såväl som det nya året, men tycker att det är bäst att köra årsresumén först, så det blir inget av det heller... Och just nu händer det inte så mycket spännande att skriva om, vi är mest hemma och försöker ömsom vila, ömsom ta tag i saker som blivit liggande när vardagen rullat på. Vi firade nyårsafton hemma med bara familjen, det kändes som ett bra val faktiskt. Relativt lugnt och skönt blev det. Nästa dag blev det dock lite mer livat, då Vide fyllde tre år. Så det blev hembakta pizzor (det är ju ändå internationella pizzadagen samma dag!) och på jubilarens begäran gräddtårta. Det blev gäster (varav en delar födelsedag med vår skrutt), det blev sång (Bä, bä vita lamm på Vides begäran) och det blev presenter. Men utöver det finns det nog inte så mycket spännande att rapportera om. Eh, jag får nog återkomma någon anna gång med ett mer genomtänkt blogginlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0