Leksands medeltidsmarknad 2013

 
 
 
Förra helgen var en bra helg, det var nämligen medeltidshelg här i Leksand. Tycka vad man vill om själva arrangemanget, men det som gör helgen så väldans fantastisk varje år är alla härliga människor!
 
I år hade vi Lea med oss och det fungerade över förväntan bra. Hon var nöjd med att få så mycket utomhusluft, hon hade inget emot sina linnekläder, maten och blöjbytena var det inte heller några problem med och hon verkade tycka det var kul med alla nya ansikten som busade och skojade med henne. Ljudnivån blev bara ett problem ett par gånger och var då väldigt lätt att lösa (be personen som producerar ljud att sluta respektive gå därifrån), i övrigt var det inga problem och Lea var vid gott mod större delen av helgen.
 
En händelserik helg som gick lite för fort... Nu är det ju ett helt år kvar till nästa gång!

Tack alla i Mareld, Patriarkus, Kalabalik och Korps, tack till Peter och Emma och min bästa Malin! Tack också till min lilla familj: Jan-E och Lea! Tack för en riktigt härlig helg!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad jag ville stanna i den där LMM-bubblan! Det var liksom så att jag nästa glömt bort hur bra det är...samtidigt som det väcker abstinensen lite, vill så gärna till Gotland nu ju =)

Tack igen för att jag kunde bo hos er, mina bästa Grenlundare!!

Svar: Det blir liksom bara bättre och bättre (även om det sjunker på andra områden :/ )! Du får helt klart göra Visby någon sommar, hoppas det synkar fint med semestern nästa år! Vi lära nog vänta ett tag efter i år, allt händer ju v.32 och så är det ju lite dyrt kan jag tycka.
Tack för att du kom! Verkligen härligt att få hänga med dig lite då och då :) Kram å dig!
Marre

2013-05-29 @ 12:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0