Varför så tyst?

(Så grymt irriterande när man nästan skrivit klart och internet plötsligt lägger av och allt försvinner... Då börjar vi väl om då.)

Nu har det varit ganska tyst på min blogg ett tag, förutom några få inlägg med ojämna mellanrum. Som jag sagt förut: jag skulle vilja skriva mer än vad jag gör, men tiden räcker ju inte till till allt. Så är det ju. Och jag tror nog att ganska många håller med mig.

Egentligen har jag inte tid att skriva nu heller, har en hel del att ordna med inför helgens lilla äventyr: jag ska till Stockholm på mini-praktik. Hittills har jag fixat tågbiljetter och kollat upp alla andra färdmedel jag ska använda, bokat vandrarhem, antecknat olika telefonnummer som kan vara bra att ha, skrivit ner vägbeskrivningar m.m. Nu ska jag främst läsa på lite så att jag är förberedd på själva tolkningen.

En lite mindre angenäm del av helgen kommer vara att ta sig till 7:10-tåget imorgon, eftersom jag då måste gå in till noret. Däremot ska jag inatt sova i Kusen, vilket väger upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0