Gustaf ♥ Evelina

I lördags fick vi vara med om ett underbart bröllop. Det var, som ni kanske vet, Gustaf och Evelina som blev man och hustru. Vigseln (som vi kom till i sista minuten!) hölls i Brämhults kyrka, en vacker gammal träkyrka som passade de lyckliga tu utmärkt. Ja, vackra var de verkligen! Och det var allt annat också. Sångerna, psalmerna, vigseltalet, löftena...



Festen var inte illa den heller :) God mat, gott sällskap, fina tal och annat trevligt. Efter att allt var klart och de flesta på väg hem var vi och några andra kvar och städade upp i festlokalen. Trots att vi kom hem sent var det värt det. Kul att kunna hjälpa till på något sätt. Och kul städning var det! Alla var pepp och det dansades och städades för fullt.

Ännu en gång: ett stort GRATTIS till makarna Albin!

Kommentarer
Postat av: Karin

vilket gulligt par ^^ dom ser verkligen ut att passa varandra :)

2010-08-03 @ 22:23:12
URL: http://kaarine.blogg.se/
Postat av: Marre

Det gör de verkligen :)

2010-08-03 @ 22:38:20
URL: http://arinya.blogg.se/
Postat av: Tee

De gifte sig på en fantastiskt bra dag må jag säga..

Söta!

2010-08-09 @ 11:50:35
Postat av: Marre

Visst ja, jag hade ju tänkte höra av mig till dig på din dag! Men jag skyller helt och fullt på att det inte riktigt var läge den dagen faktiskt... But I'll do better soon!

2010-08-09 @ 23:22:39
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0