Lajvrapport

Ni som följer min blogg har nog inte missat att det var lajv som gällde förra helgen. Vi var i sagans värld åter igen på värdshuset Lyktgubben där min roll Ella är piga. Det blev till att hacka mycket lök, kål, svamp m.m. den helgen! Det blev med andra ord inte så mycket spel för min del, men det var det värt när man efter lajvet är inne på forumet och läser allt beröm maten fick. Visserligen lagade jag ingen mat, det var mer kompetenta personer som hade hand om den biten med utmärkt resultat. Men oj, vad trött jag var efteråt! Jag hade varit trött hela veckan och man blir ju inte piggare av att kökslajva...


En trött Marre efter lajvet...


Två av mina medpigor Lo och Vy (eller Leo och Elvira).


Det var trevligt att jobba i köket igen, men det finns
ju roligare saker att göra än att rengöra spisarna ;)

Fler bilder finns, men många är suddiga och resten kommer jag nog (så småningom) att lägga upp på min bilddagbok, så jag är lite lat och orkar inte lägga upp dem på två ställen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0