Hos fina Malin

I onsdags drog jag iväg till min fina Malin i Örebro. Det var inte dumt inte! Alltid lika härligt att träffa henne. Det blev glasscafé första kvällen, alltså stå på den producerande sidan av kassan. Jag tror att vi gjorde över fyra hundra menyer om jag inte minns fel. Så nu kan jag göra Banana split, Himmelsk röra, Guldtian och de andra menyerna på löpande band! Sen blev det ju såklart lite glassätande när det hela var klart, mums mums!

På torsdagen bestod dagen till stor del av cykling, badande, solande och grillning. Lite jordgubbar och te också. Härligt, härligt.

Sista dagen gick vi på stan. Det var trevligt det, jag uppskattar de tillfällen jag kan gå på stan nu för tiden eftersom det vanligtvis inte blir så ofta (för er som inte vet: Leksand är inte särskilt stort). Jag fick med mig lite grejer från Myrorna och Indiska, kanske visar i bloggen sen. Efter att ha tittat på lite fjordingar och ätit lunch med Malin och hennes mamma var det dags att åka hem igen. Tack, Malin, för ena fina dagar!


Det var soligt och molningt om vartannat, men det var nog mest skönt att
inte solen låg på hela tiden.



Fina färger hema hos Malin.


Givetvis blev det kvällste också, precis osm på den gamla goda tiden när
vi bodde grannar på internatet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv, alltid lika trevligt att träffas! Haha, bilden på sjön är nästan identisk med bilden på min garderobsdörr som jag tagit. Lite mer moln på din bara ;)

2011-07-09 @ 12:19:17
Postat av: Marre

Ja, jag lade också märket till likheten :P

2011-07-09 @ 16:23:37
URL: http://arinya.blogg.se/
Postat av: E-K

Vilken fin bordsskiva Malin har!!!

2011-07-09 @ 21:03:59
URL: http://emmakaka.blogg.se/
Postat av: Marre

Ja, det finns mycket fint hos Malin och en av mina favoriter är just bordsskivan :)

2011-07-09 @ 23:19:00
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0