Och hon slet sitt hår...

Ja, slitit mitt hår har jag bildligt talat - och nästan bokstavligt! - gjort den senaste tiden. Den senaste uppgiften i kursen har inte varit nådig! När jag till slut lyckats komma igenom all litteratur vi skulle läsa var det dags att formulera en fråga att svara på, med anknytning till ämnet men som man ändå inte kunde hitta svaret på genom att slå upp sidan x i boken y. Sannerligen inte lätt! Och till detta ska vi dessutom välja två serier att jobba med, en av dem ska vara omnämnd i den där doktorsavhandligen vi skulle läsa. Och mängden text vi ska lämna in? Två till tre sidor. Två till tre sidor om vad?! Det har verkligen varit en asdryg uppgift det här... (Det är lite därför det varit så tyst på bloggfronten den senaste veckan också, ibland får man ju liksom prioritera lite.) Men nu tror jag faktiskt att jag har hittat något som jag kan lämna in. Kanske blir det inte någon fantastisk inlämning, men just nu är jag glad om det blir någon inlämning över huvudtaget, vilket det ju faktiskt ser ut att bli. Men men, man sku ju inte ropa hej förrän man har hoppat över ån...


Ett uppslag ur Kamratpostens nuvarande följetångsserie Bleckmossen Boyz som är en av serierna jag valt att jobba med den här gången. Du hittar den här.

Kommentarer
Postat av: Heléne

Härligt att det bliev något att lämna in i alla fall, heja heja=)

2011-11-07 @ 15:54:00
URL: http://nellie86.blogg.se/
Postat av: Marre

Så där ja, inskickat och klart ^^

2011-11-07 @ 18:12:05
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0