Fläng fläng

Nu i helgen ska jag ut och flänga igen. Göteborg för tredje gången i höst, det är ta mig tusan rekord! Men som alltid finns det en bra anledning, den här gången är det några som ska gifta sig. Och så ska vi passa på att träffa en vän som jag ser alldeles för lite av nu för tiden.

Så imorgon blir det en hel del tågåkande. Får se hur det blir till att fördriva de timmarna, jag blir ju ibland lite åksjuk av att läsa. Och förresten, imorgon får vi se vem som får boken också! Om det skulle vara så att jag inte lyckas få tillgång till dator vid klockan tolv imorgon så ska jag försöka fixa det så fort som möjligt, men det är till klockan tolv man har på sig i alla fall. Det har inte varit en så enorm efterfrågan hittills, vi får se om det är någon som droppar in i sista minuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0