Glad påsk!

 
Jag hoppas att ni har en riktigt fin påsk! I år beslutade vi att stanna hemma över påsk, vilket aldrig har hänt förut. Ett bra beslut, tycker jag. Jag skulle verkligen inte orkat allt vad påskfirande nere i västsverige innebär, inte i år. Jag är liksom lite sliten just nu, så det känns otroligt lyxigt att få fira påsken hemma den här gången.
 
Idag, påskafton, har det varit en riktigt skön dag! Vi har haft besök av en god vän plus hund, varit ute i det helt underbart varma vädret i princip hela dagen, ätit gott, umgåtts med grannarna över en påsktårta, hälsat på djuren i granngården... Snart ska vi gå och lägga oss samtidigt hela familjen - ovanligt tidigt för Jan-E och mig och ovanligt sent för Lea. Det har varit en väldigt lång dag, men också väldigt avslappnad och behaglig. Jag är väldigt nöjd med min påskafton!

Kommentarer
Postat av: Keckis

Aldrig fel att fira påsk i hemmets lugna vrå! Glad Påsk!

Svar: Sannerligen :)Glad påsk!
Marre

2014-04-21 @ 07:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0