Krämpor i juletid

Uuh, vilken jul! Hälsomässigt sett, alltså... Vi har ju varit krassliga till och från hela hösten (förskola, I blame you!), typ förkylning och hosta och sånt. Men nu under julen har allt verkligen blommat ut! Förkylning, hosta, halsont, ögongegg, fast liksom lite mer. Plus magsjuka. Woop woop... Jan-E slapp åtminstone det sistnämnda och Lea repar sig oerhört fort från allt, medans jag går omkring och är helt miserabel även efter att jag slutat med exempelvis att kräkas. Det suger. Men igår tog jag en Ipren innan jag gick och lade mig och imorse vaknade jag med typ bara hälften av mina krämpor kvar, hurra! Tur i oturen att allt detta händer när jag inte jobbar i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0