Bwahahahahaha!!

Klippet nedan har cirkulerat en del i min feed på Facebook. Se gärna, den är ganska bra faktiskt.
 
 
Dock var det en sekvens i klippet nedan som fick mig att gapskratta rakt ut. Klippet är väl inte hysteriskt roligt i sin helhet, men vänta tills du kommer till 2:10! Ok, nu kanske jag ska försöka att inte hypea det här för mycket, särskilt med tanke på att de flesta som läser nog inte kommer förstå det roliga. Sen kan det ju också påverka att jag är sömndepriverad, kanske är det inte lika kul om man faktiskt får sova hela nätter. Äh, nog snackat, titta nu.
 
 
(Inser nu att the element of surprise också påverkar, och det har jag nu tagit från er! Nooo!)

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad menar du med 2:10? Hela klippet är ju inte ens så långt..?

2014-03-14 @ 10:02:52
Postat av: Helena

HAHHahahaha! OK nu fattar jag att du menade klipp nr 2. Läste lite för snabbt där :) ASG!!

2014-03-14 @ 10:07:51
Postat av: Tee

bahhahaaa, ja den va rolig!

2014-03-17 @ 21:08:51
URL: http://cupcaketee.blogg.se
Postat av: Nicolina Viklund

Jag hade bara sett det första klippet.
och herreGUUUD vad duktig hon är!!!

2014-03-20 @ 22:05:13
URL: http://nicolinaviklund.blogg.se/
Postat av: TIDSTJUVEN

Alltså den där tjejen är bara sååå skicklig! :D Jag hörde henne på radion förra veckan och det var verkligen en fascinerande intervju. Ibland bytte hon liksom språk när hon pratade (från svenska till finska till engelska) utan att märka det själv. Språkbegåvad är bara förnamnet. :)

2014-03-21 @ 16:43:19
URL: http://tidstjuven.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0