Lapland Eco Store

Här kommer ett länktips: LaplandEco.se Det är en nätbutik där man kan köpa en massa ekologiska och giftfria produkter. Hurra! Har själv inte beställt något (än), gick in där för första gången idag, men jag kan ju nästan garantera att jag kommer handla där. De har allt från plastfria köksredskap till tandborstar, hudkrämer, leksaker och rakborstar. Jag gillar verkligen bredden på produkter, och skulle inte just det du letar efter finnas i sortimentet kan du helt enkelt maila din önskelista till dem.
 
 
 
 
Jag har ju som sagt inte själv beställt något från dem eller haft någon annan kontakt med dem, så min enda erfarenhet är via hemsidan. Dock tyckte jag att det var en så bra upptäckt, så jag ville dela den med en gång! Någon annan som handlat på Lapland Eco Store någon gång?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har inte beställt något själv därifrån än. Men min mamma har handlat och vad jag vet så fungerade det bra. Har glaslådorna med lock i rostfritt, de är superbra! :)

2014-03-02 @ 16:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0