Mobilkameratömning

För en gångs skull fick jag tummen ur och tömde min mobil lite, främst på foton. Vi kan väl ta en titt?
 
 
 
Jan-E:s julklapp till mig: Nutella. 5 kg!
 
 Alltså, mina tårtor brukar visserligen bli goda, men de är inte alltid så vackra...
 
 
Tidig morgon i Hjulbäck. Den lilla fläcken till höger är ett rådjur.
 
Tolkselfie.
 
 "Efter vår kommer snö", eller hur var det nu...? Vi hade helt fantastiska vårdagar i mars, sen kom snön tillbaka.
 
 Påsk firas på landet med farmor och farfar och underbara tapeter!
 
Lea är oerhört förtjust i sin springcykel!
 
 Igår hängdes första utetvätten! En stund senare brast linan...
 
 Och nu är jag rosa-lila i håret och tydligen gul i ansiktet...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: E-K

Roligt med lite bilder!

2015-04-24 @ 19:06:39
URL: http://emmakaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0