Andra och sista inlägget i november

Ojoj, november är snart slut och ett ynka litet blogginlägg har skrivits. Lite tråkigt. Har ju en hel del jag skulle vilja skriva och visa och berätta och kommentera, men det är ju de vanliga bristerna som gör sig gällande: tid och ork. Det har varit en ganska körig månad nu, med mycket jobb och en del annat som krävt tid. Sen är ju inte orken på topp i åttonde månaden när man är gravid, även om det är på en ganska ok nivå nu jämfört med förut när jag nästan svimmade av utmattning om jag inte fick en sovstund någon gång under dagen. 
 
Just idag är jag gräsänka, eftersom Jan-E är på Karlstad universitet till imorgon (han pluggar ju på distans, men ibland har de "inne-dagar"). Jag har hunnit med två vändor till Mora (puh!), och typ inget annat känns det som. Egentligen borde jag ligga och sova nu för att orka morgondagen, men eftersom jag har en tendens att själv somna när jag nattar vårt kära barn och det den här gången inte fanns någon Jan-E med i bilden som kunde väcka mig, är jag inte särdeles trött nu - trots att klockan snart är halv ett på natten. Typiskt... Nåja, jag borde ju göra ett försöka att somna i alla fall, och det kommer ju inte hända så länge jag sitter här vid datorn.
 
Jag hoppas på att kunna berätta om mina strpatser från helgen snart om inte annat. Håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0