Morgonstund

Här sitter jag vid köksbordet och försöker vakna. Det känns alltid lite märkligt när man sovit en hel natt med kläderna på och utan att ha borstat tänderna. Jag somnade nämligen på soffan igår kväll ("Jag vill bara vila 5-10 minuter..."), och ja, sen blev det som det blev.
 
Imorse vaknade jag av väckarklockan halv sex, woop woop! Jag ska nämligen iväg och jobba nu på morgonkvisten, sista uppdraget innan ledigheten börjar. Sen blir det som sagt packning och städning för hela slanten när jag kommer hem!
 
(Här hade jag tänkt ha med en bild jag tog på utsikten från köksfönstret, men kameran och datorn verkar inte vilja samarbeta med varandra idag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0