Dagen i bilder

Jag tycker ju att den här grejen med "ett foto i timmen" är en rätt trevlig grej och skulle gärna själv haka på den. Problemet är bara att jag aldrig tänker på det förrän halva dagen har gått. Idag har jag dock fotat lite nu och då (tyvärr bara med mobilkameran, så kvaliteten är ju inte fantastisk). Jag blir nästan lite nostalgisk faktiskt, det här påminner en hel del om när man höll på med bilddagboken.se på nätet!
 
 
Jag har åkt löjligt mycket bil idag (ca 8 timmar sammanlagt). Jag kunde inte låta bli att vända och åka tillbaka och fota den här hållplatsskylten! Tänk att få en sådan uppmaning varje gång man ska kliva på bussen!
 
 Så här kan man se ut när man har tolkat och solen lyser mars-starkt när man kör (jag kör dock inte när bilden tas). Önskade innerligt att jag haft en annan tröja med mig som jag kunde bytt till...
 
 Jag hämtade Lea på förskolan och medan hon sedan sov i vagnen passade jag på att sätta mig på bibliotekets balkong, njuta av solen och den fina utsikten över älven och bläddra i lite bok och tidning. Nice!
 
 Igår kom det fram att grannen/hyresvärden har en gammal Nokia 3310 (bästa mobilen!!). Jan-E blev eld och lågor och det slutade med att han nu har den till låns på obestämd tid. Nostalgin! Jag har suttit och spelat det där rymdspelet, kommer ni ihåg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0