Instagrammandet

Ja, det är som vanligt med mitt bloggande nu för tiden: näst intill obefintligt... Dock är jag desto mer aktiv på Instagram nu! Har ju till och med lyckats få det att funka på min egna mobil, det ni! Om ni är intresserade av att kika så heter jag där lillasyster_hallonsylt. Det är ingen enorm trafik där, men jag tycker att det är kul, det har snabbt blivit en av mina favorit-sociala medier. Det är lite lagom o-pretto, samtidigt som man kan hitta en massa inspiration! Och jag har lite anammat #tbt (through back thursday) och visar då upp gamla saker jag har ritat och tecknat. Jag försöker ju visa upp lite mer samtida grejer också, men de är ju inte så många för tillfället... Jaja, in och kika nu! Och om jag inte redan följer dig, lämna gärna ett litet spår efter dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0