Bloggtips

Jag tänkte som så att det är ju kul att få lite lästips när man vill ha något nytt att läsa, så här kommer några stycken...

Joabemaala har jag ju länkat till förut, men det skadar inte att göra reklam för sin fästman ;)
underbaraclara har jag också tagit upp förut, så nu är det hög tid att ni tar en titt om ni inte gjort det!
Sen har vi sköna Emma-Kaka hemma i Dalsjöfors, som bloggar bl.a. om livet, vardagen, moderskapet och burkar.
Och så har vi klasskompisen Mina som ibland skriver om det vi gör i skolan, vilket jag inte är så duktig på att uppdatera er om.

Ja, det var det för den här gången. Vi tar inte så många på en gång, så hinner ni rota igenom de här personernas bloggar ordentligt ;)


Kommentarer
Postat av: Mina

Jag gör mtt bästa! ;)

2009-03-23 @ 22:08:47
URL: http://minaonyourmind.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kommer ingenstans när jag klickar på dina länkar i inlägget (om inte "404 Not Found" räknas som någonstans). Min blogg hittar jag iofs ändå, men jag blir ju så nyfiken på personen som har min dotters vackra namn...

2009-03-24 @ 21:00:28
Postat av: Marre

Ojdå, jag får ta och kolla om jag kan göra något åt det.

2009-03-25 @ 10:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0