Bröllopsplaner och Gollum

Idag har Jan-E och jag försökt fått något gjort på bröllopsfronten. Ibland känns det som om allt bara står still... Även om det faktiskt går framåt märker man det inte eftersom det fortfarande finns ett berg av saker som behöver ordnas. Men det är också då jag blir lite extra tacksam över alla fina vänner som ställer upp med det ena och det andra! Jag vet att jag har sagt det många gånger redan, men det tåls att sägas några gånger till :) Det skulle varit bra mycket jobbigare utan er!

På tal om bröllopsplaner kan jag tipsa om en väldigt trevlig sidan som jag besökte ganska frekvent ett tag... På gamman.se hittar man massor med inspiration från andra brudpar, jättekul! En väldig variation på allt från bröllopsinbjudningar till mat. Jag blir så glad när jag tittar och läser där, för de flesta har verkligen en personlig prägel på sina bröllop och det behöver inte vara stort, pampigt och påkostat för att vara en lycklig dag. Ta en titt vettja :)

Och nu till något helt annat... För en stund sedan såg Jan-E och jag en film: The hunt for Gollum. Det var inte världens filmupplevelse, men den var ändå väldigt snygg för att vara en fan-produktion, och sådant är ju alltid kul att se. Se den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0