T-shirtar

Behöver ni köpa en födelsdagspresent till någon? Eller är ni sugna på någon rolig tillökning i garderoben? Då rekomenderar jag shirtsore.se Kul, kaxiga, snygga, dåliga och fåniga t-shirtar.

Själv har jag ett paket på Posten som väntar på att jag ska hämta det. Nice :)



Den här ska få bo i min garderob! Dock inte röd, utan svart


I like :) Ja, min humortröskel är inte så hög...


Men lite kul var den väl? Dock skulle jag nog inte
själv vilja ha den.



Den här vara bara snygg! Kanske något att satsa
på nästa gång?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar den med fläktarna!

2010-01-20 @ 20:50:06
Postat av: Josephine

Det kommer en sån där ap-variant till flatebo.se nu i vår. 100% ECO. Men mer säger jag inte, thihi :)

2010-02-17 @ 10:56:56
URL: http://fruflatebo.blogspot.com/
Postat av: Marre

ECO gillar vi!

2010-02-17 @ 16:37:14
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0