Erborigien tur och retur

Som ni kanske märkt (hoppas jag?) har det varit lite bloggtorka de senaste två veckorna. Säger bara en sak: lajv. Och lite annat egentligen också, men det är lajvet som ligger närmast i tiden för närvarande. Torsdag till söndag var det. I verkligheten var vi utanför Skutskär (gävletrakten), i sagans värld befann vi oss i Björkskogen. Torsdag kväll begav sig Niclas, Anna-Maria, Mikael, Jan-Erik och Maria från bilen och väl framme i det lilla lägret i den lilla gläntan med de blå blommorna var vi istället Lo, Rouva, Ask, Vite och Sparv.

Visst, den här helgen blev långt ifrån vad jag hade tänkt mig och jag får väl erkänna att jag har mått bättre, men på något vis längtar man alltid tillbaka ut i skogen efter något sådant här. Jag skulle vilja spela Sparv igen, någon gång, och faktiskt göra henne rättvisa.

[Här skulle jag satt in en fin bild om jag hade haft någon. Jag skulle kunna vara lite fräck och sno en från facebook, men det kan jag inte med...]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0