Bloggtips

Det var ett tag sedan jag tipsade om bloggar, jag tror att det är dags igen!

Först ut är en blogg jag tipsat om förut, men som har bytt adress. Kika in på Ericas blogg Yes Dear! Jag vill verkligen rekomendera er att när hon tipsar om olika bloggar: spana in dem! Jag har aldrig ångrat mig när jag följt Ericas bloggråd :)

En av Ericas tips på bloggare har varit Fredrik Backman. Jag tror att jag har tipsat om honom förut, men även han har flyttat till annan adress. Faderskap, sport och lite galenskap skulle jag vilja sammanfatta den bloggen som.

Om vi ändå håller på med repriser och flyttade bloggar kan vi ju lika gärna ta upp UnderbaraClara som både har flyttat hit och har en mammablogg här. Bakning, loppisfynd, inredning, graviditet, outfits...

Och nu till ett sprillans nytt tips! Vill ni läsa om hur det är att som svensk bo, plugga och vara gift i Japan? Då kan ni följa pokemongalna Mimmi som sedan tre år bor i Tokyo.

Sedan har vi den otroligt duktiga fotografen Jenny. Jättefina bilder!

Nästa bloggare på listan är Karins konstgrepp. Humor, fint foto och otroligt vackert hår! (Håret skulle ensamt kunna vara skälet till att jag följer den bloggen ;) Jag har alltid varit svag för rött hår, och hennes är dessutom väldigt vackert.)

Nä, ska vi säga att det räcker så för den här gången? Jag har fler bloggar att tipsa om, men det kan vi ta en annan gång, annars kanske det blir för mycket av det goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0