Att fylla på reserverna

Igår var det underbart, fantastiskt solväder. Då kände jag att det verkligen var dags att ta sig en promenad, eller två faktiskt. Som så många andra mår jag bra av solsken. Ljuset livar upp och värmen ger välbefinnande. Så jag gick helt enkelt ut och njöt.


Playan i Grytnäs.


Det är sådant här jag njuter av! Föda för själen.


Så här borde alla höstdagar vara tycker jag! Ok, kanske någon grå och ruskig
"sitta inne och dricka te och läsa en bra bok"-dag då och då också.


Just det ja, mina blommor har slagit ut! Nöjd är jag :)

Kommentarer
Postat av: malin

Vackert vackert:) Men oj, vad skillnad det är på er höst och min. Eller iaf löven, här är det inte så mycket gult än även om det är på god väg. Men som skrivet, det är bara vackert :)

2010-09-09 @ 14:27:46
Postat av: Marre

Det kan jag tro, att det är skillnad. När vi kom upp från sydvästra Sverige möttes vi nästan av en annan årstid när vi kom upp till Leksand. Men fint är det, när vädret är nådigt :)

2010-09-09 @ 15:24:17
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0