Skrot & skräp

För ett tag sedan fick jag ett bloggtips från Sandra, som jag nu tänker dela med mig av till er. Det är en annan Sandra (som jag faktiskt lekte med när jag var yngre, världen är liten!) som har bloggen skrot och skräp i mitt hjärta. Bloggen handlar i stort sett om återbruk och dumpstring, kreativa sätt att återanvända saker och pyssel och pill. En mycket inspirerande blogg, på flera sätt.

Sandra är även med i Borås Tidning, här kan ni läsa om det.


Bilden visar en del från Sandras hem och är från bt.se

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Oj, vilken häftig blogg, den där måste jag kika närmare på! Det är verkligen unika grejer som Sandra skapar.



sv: Det låter verkligen härligt med middag utomhus! :D Jag hoppas att det blir tillräckligt varmt för det här hos oss också snart.



Haha, lite synd att din brevvän inte gillade att du hade pojkvän. :P Det är ju så mysigt med brev! Och jo, det var en liten hint från min sida. ;D

2011-04-07 @ 22:35:44
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: Marre

Eller hur? :D Man blir riktigt peppa och inspirerad tycker jag. Varför alltid köpa sprillans nya grejer när man kan återanvända?



Ja, jag var ju ute efter en brevvän, men det känns som att han kanske hade lite större förväntningar.



Hehe, men då kan jag väl hinta tillbaka att jag inte skulle tycka det vore så tokigt med en brevvän heller... ;)

2011-04-08 @ 10:20:09
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0