Försök till mums...

Jag har på senare tiden upptäckt att inte bara choklad gör sig oerhört bra i efterrätter och allmänna godsaker; även citron är våldsamt smarrigt! Därför är citronmarängpaj en stor hit. Dock har jag inte provat göra det själv förrän igår. Det däremot blev ingen stor hit... Främst för att citronkrämen blev mer en sås istället för en kräm. Smaken är det ju inget fel på, men man vill ju att konsistens och sådant ska stämma också, inte att en tredjedel av pajen flyter bort när man skär upp den. Nåja, jag kan ju prova göra en till, det var inte så hemskt svårt, även om jag klarade av  bedriften att misslyckas :P


Det ser ju inte så hemskt aptitligt ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0