Sneak peak

Igår fick jag en liten förfrågan om att visa lite fler bilder på vårt kommande boende. Nu finns det ju inte så mycket att dela med sig av på den fronten, tyvärr. Dessutom har ägarna fortfarande en del saker kvar där och de grejerna som är våra består av två stora lådhögar = inte jätteinbott ännu. Men ett par tre tjuvkik kan ni väl få :)


I hallen/trappan finns ett brett och bra fönster som gör
utrymmet ljust. (Bilden har lite konstig komposition,
jag var egentligen ute efter att fota gardinen.)


Ett stort plus: vedspis i köket!


En liten bit kök. Kan tänka mig att det blir en del bakning
vid den här bänken! Trevlig utsikt är det också. Och ännu
ett stort plus: titta nederst på bilden!!

Det var allt för den här gången. Men jag lovar att slänga upp fler bilder när möjligheten finns.

Kommentarer
Postat av: Sandra

EN DISKMASKIN!!! grattis ^_^

2011-01-11 @ 13:00:58
URL: http://nifelheims.blogg.se/
Postat av: Marre

JA! Helt underbart! :D

2011-01-11 @ 13:51:21
URL: http://arinya.blogg.se/
Postat av: Tee

Vilken snygg tapet ni har i trappen, undra om inte det är duro tapet? :) den påminner lite om våran tapet vi har i köket :)

Och diskamaskin är rena lyxvaran, vi unnade oss en för ett tag sedan!

2011-01-13 @ 12:49:13
Postat av: Marre

Håller fullständigt med, jag är väldigt förtjust i de tapeterna :) Har dock ingen aning om vad det är för slag...



Ser verkligen fram emot att få stoppa ner disken i en maskin istället för att stå och blaska hur länge som helst själv. Grattis till ert diskmaskinsköp :)

2011-01-14 @ 12:09:35
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0