Susannes hantverk

Idag vill jag tipsa om en sida där du kan köpa vackra, stickade saker. Det är min vän Susanne som har sidan Susannes hantverk. Hon är en hejare på sömnad och stickning och här satsar hon mestadels på stickat, men man kan också specielbeställa lajvgrejer om man skulle vilja det. Skulle inte jag ha så sinnessjukt mycket vantar hemma skulle jag helt klart beställt ett par i folklore-stil, de är riktigt snygga! Ett av de vackraste lajvplaggen jag har hemma är för övrigt en struthätta Susanne har gjort, med fina broderier och allt. Det är också hon som sydde min brudklänning (på distans). Så behöver man hjälp med något sömnadsrelaterat är hon helt klart kvinnan man ska söka upp! Så ta en kik på sidan vettja, nu!


Favoritvanten på sidan! Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0