Hemmafixsug

Det är lite drygt att få ett sug att fixa och pyssla hemma, ordna och inreda, greja och vara huslig, när man är allt annat än just hemma... Nu är jag inspirerad och pepp att ta tag i stöket hemma och göra snyggt och fint, men mitt hem är för tillfället 45 mil bort. Och när jag väl kommer hem blir det jobb kl.10-17 på vardagarna den första veckan, plus att vi kommer få fint besök tisdag till lördag den veckan också. Ja, sen har vi en bröllopsdag att fira lite dessutom. Just nu undrar jag ju hur orken kommer räcka till allt det, jag har ju inga falska förhoppningar om att jag ska orka ta tag i hemmafixet också (det får Jan-E sköta). Den veckan kommer jag väl å andra sidan inte vara lika pepp som jag är nu, men jag får väl hoppas att det återfinner sig till veckan efter, då jag - som det ser ut nu - är helt ledig. Men nu ska jag se till att njuta av varandet i västsverige och inte sitta här och längta någon annanstans, det vore ju slöseri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0