Några blandade bilder från LMM

 I år blev det inte så mycket kameratid för mig, så det här blir de sista bilderna jag lägger upp från LMM-13.
 
 Jag tror att den här typen av hätta kallas Sköldehamnshätta. I vilket fall ska jag någon gång göra en sådan, de är ju så snygga!
 
Större delen av helgen ockuperade vi platsen under de tre björkarna.
 
Systrarna Vinter var också på plats.
 
 
Jan-E, snygg som vanligt.
 
 
Ok, den här sista bilden kanske kräver en lite längre förklaring. På lördagen, mitt under ett Mareld-uppträdande, entrar Jan-E "scenen", nämner något om morsdag och ber mig komma fram. Dock handlade det inte om morsdag (som dessutom var dagen efter), utan jag fyllde tydligen prick 10  000 dagar. Därför fick jag också exakt 10 000 gram choklad! Ja, ni kan ju gissa om jag blev förvånad...! Jag sa nog inget allt för intelligent när jag stod där och var helt... tja, förvånad i kvadrat.
 
Stort TACK till Rasmus, Jan-E, Leo, Peter, Ivar och Anders! Glad, förvånad och rörd blev jag :)

Kommentarer
Postat av: E-K

Vad söt du är!
Bra överraskning också, men framför allt - jättesöt!

Svar: Tack :)
Marre

2013-06-03 @ 19:34:55
Postat av: Helena

Oh hjälp vad mycket choklad! :O Haha.. vi räknade också ut hur många dagar gamla alla i familjen var här för nån månad sen. Jag fyller också 10 000 dagar om ett tag ;)

Svar: Ja, det känns lite bisarrt att bära runt på en krog choklad... Speciellt när chokladen väger mer än vad mitt barn gör!!
Då får jag gratulera i förskott på 10 000-dagarsdagen :)
Marre

2013-06-03 @ 21:21:20
Postat av: Keckis

Grattis i efterskott till 10 000-dagarsdagen!! Det må jag säga var en mycket fyndig present, framförallt smaskig. ;) Alltid spännande med en rolig surprise!
Ha det bra!

Svar: Tackar tackar :) Ja, där slog de huvudet på spiken minsann, mycket uppskattad present!
Marre

2013-06-06 @ 18:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0