Bloggen har fått nya kläder

Jaha, gott folk. Som ni förhoppningsvis ser har min blogg fått lite nytt utseende. Till det bättre hoppas jag, men jag vet inte... Det hela började med att jag vill ha en bakgrundsbild, men det blev inte alls som jag ville. Istället började jag ändra färger. Och så här blev det. Den är ju inte jättespännande, men jag tror att jag tycker mer om det här än det där ljusblå jag hade förut. Vad tycker du?

Så småningom ska jag väl kanske orka piffa upp den lite mer, kanske fixa en trevlig header. Vi får väl se... Tills dess får nog det här duga.


Kommentarer
Postat av: E-K

Oj! Grönt! Riktigt hajade till när sidan öppnades, var inte alls inställd på att ögonen skulle möta något så färgglatt... Men framför allt gillar jag din nya profilbild!

2009-07-23 @ 20:03:51
URL: http://emmakaka.blogg.se/
Postat av: Marre

Hehe, dagens blogg-chock avklarad då :P



Ja, jag gillar också bilden. Hittade den när jag rotade runt bland mina mappar idag. Den är inte jätteny, men jag tycker att den på något sätt fångar mitt innersta väsen...

2009-07-23 @ 20:15:15
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0