Chewbacca, lakrits och foton

Skönt med lördag! Efter frukost gick Malin och jag ner till Grottan där det pågår ett Star Wars-maraton hela dagen. (Behöver jag säga att Jan-E är en smula inblandad? Jag var med och såg tvåan, sen var det dags för lite mat för min del innan jag tog mig i kragen och städade klart rummet - vilket var på tiden! En dusch senare var det dags att pallra sig ner till Grottan igen, precis i tid till fjärde filmen. Den underbara lakritsen jag hade med mig tog slut ganska fort (om du har möjlighet att köpa Porvoonlakritsa någon gång: gör det!) och nu sitter jag här och uppdaterar bilddagbok och blogg.

Annars kan jag ju säga att bröllopsförberedelserna går framåt, sakta men säkert. Men vad mycket det är som ska göras...! Tolkar fixas, papper klippas, sånger väljas, tårtor smakas (min personliga favorit!), översättningar göras... Men nu börjar jag tycka det är roligt igen! :) Lite jobbigt dock att bo så långt ifrån en del som kommer att hjälpa till (bl.a. Höör, Gävle och Borås ligger ju inte nästgårds precis...). För övrigt en stor eloge till alla som ställer upp, vet inte vad vi skulle gjort utan er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0