Here we go...

Ja, tro't eller ej, jag har skaffat en blog. Vi får väl se hur det här går...

Idag var det tillbaka till skolan igen efter ett skönt och produktivt lov. Produktivt, ja. Speciellt på matfronten... Jan-E och jag har praktiskt taget bott i köket det här lovet! Bröd, saft, bullar, sylt, snickers... Men det var det värt :)

Eftersom jag ändå skriver kan jag ju passa på att tipsa om en rätt nice hemsida jag snubblade över igår: jordklok.se Där kan man handla diverse miljövänliga trevligheter, allt från biologiskt nedbrytbara tops till dynamodrivna ficklampor. Väl värt ett besök!

Kommentarer
Postat av: malin

tjingeling! tänkte bara säga att jag hittat dig här :)

lycka till med skrivandet. kram

2009-03-03 @ 21:24:24
Postat av: erica

välkommen till bloggträsket ;)

2009-03-04 @ 10:26:15
URL: http://icsiam.blogg.se/
Postat av: Marre

Kul att ni hittade hit :) Tack, jag ska försöka skriva något sånär intressant ;)

2009-03-04 @ 22:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0