Klippande, veg och dagens out-fit

Bröllopsförberedelserna går sakta framåt. (Och bakåt... Men det löser sig.) Vi har ju bestämt oss för att försöka fixa en hel del själva och så mycket som möjligt få hjälp av kompisar att fixa det vi själva inte kan (stort tack till alla som ställer upp på ena eller andra sättet!). Det innebär bl.a. en del klippande och klistrande. Så pysselådran lär ju få sin beskärda del under den här tiden ;)


                                                       


Idag kör Jan-E och jag på en veg-dag, så dagens middag blir en mexikansk bönpaj. Recepttipset fick vi från Anna, och om jag gillar det kommer det dyka upp här också till slut!
                                                                                                       
                                                                                                                                                                                                                                                                    
                


När jag satt och och läste lite blogg förut idag tänkte jag att jag också skulle göra en sådan där "dagens out-fit". Men skillnaden mellan riktiga modebloggare och mig är ju milsvidd... (Och det kändes inte alls fånigt att ta bilden...) Här följer i alla fall en perfekt out-fit för en slö lördag!




T-shirt från London (fått från Jan-E)
Mjukisbyxor införskaffade under skolans klädbytardag ifjol
Tofflor som jag fått från en familjemedlem som hade för stora fötter


Kommentarer
Postat av: Emelie

snygg t-shirt! har en likadan! =)

2009-03-17 @ 20:06:38
URL: http://popkatt.blogg.se/
Postat av: Mina

SNYGGT! :) puss Maria din blogg är grym! Ska tipsa Göran ;)

2009-03-18 @ 18:53:36
URL: http://minaonyourmind.blogg.se/
Postat av: Marre

Ska jag tolka det här som att folk gillar dagens out-fit? ;) Nåja, världen kanske inte riktigt ännu är redo för mig att gå omkring så här på stan... Vad kul, Mina, att du verkar gilla min blogg :) Njä, tipsa inte Göran, jag har nog lite för många språkriktighetsfel ;)

2009-03-18 @ 22:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0