Sammanfattning

Ok, nu har jag inte skrivit på ett tag, så en sammanfattning av veckan som gått kan ju vara på sin plats.

Måndag Då blev jag tillsammans med några andra tjejer + Tommy filmade när vi var ute och sprang på friskvården. Anledning? Ja, de håller på att göra en dokumentär om Tommy som ska visas på SVT i höst. Om ni har tur kommer ni alltså att kunna se mig på TV, svettig, röd och flåsig!

Tisdag Dags för sista etappen på Projekt Dalarna för Helena & Linda i min klass. De skulle tolka en guidad tur på Carl Larsson-gården Lilla Hyttnäs. Jag och några andra hade förmånen att följa med. Tjejerna var jätteduktiga! Och vilket hus, där vill jag bo!

Onsdag En årlig (tredje året i rad) tradition: Tjejruset i Falun. Den här gången sprang (ok, joggade) jag faktiskt hela varvet, som för övrigt består av 5 km. Jag och Karin slog oss ihop så att vi skulle kunna peppa varandra alla kilometrarna i mål. Jag är nöjd.

 

Torsdag Teckenspråkets dag, vilket uppmärksammades på olika sätt. Bl.a. gick vi runt på stan och informerade om teckenspråket. Lite grillning och tårtätande blev det också.

Fredag Vi fick redan på var och när vi ska ha vår prova-på-praktik nästa år! Den är v. 42-25 och jag ska vara i Uppsala! Oh, nervositeten börjar smyga sig på... :)

Edit
Nej, jag ska inte ha praktik v. 42-25 (nästan ett helt läsår blir nog lite väl mastigt), utan v. 42-45. Rätt ska vara rätt! Tack, Camilla, för din skarpa blick ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0