[Bra och klyftig rubrik]

Puh, jag är helt slut... Hela skoldagen har hittills gått åt till att sitta på föreläsningar. Höll på att somna några gånger nu innan eftermiddagsrasten. Som tur är tror jag att vi ska vara lite mer aktiva nu efter rasten. Ser nästan fram emot att skolan ska ta slut idag. Speciellt eftersom vi ska ha hemgrupp efter skolan :) Den här gången ska vi äta amerikanske pannkakor och mest bara sjunga och spela och ha det my... eh, trevligt menar jag. Sen ska jag ta mig hem till min sjuka make. Får se hur han mår idag... Efter middag och sådant ska jag väl packa inför praktiken. Usch, packa är inte min grej, och nu ska jag dessutom vara borta i fyra veckor! Håhåjaja... Jag skulle hellre vilja göra mig en sats Snickers och läsa Anne på Grönkulla (lite en nostalgigrej, när jag var yngre läste jag Anne på Grönkulla och satt alltid och åt hemmagjord Snickers (och rejält med mjölk till), så de två hänger liksom ihop). Nä, nog svamlat, nu ska jag på lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0