Helg, helg, underbara helg!

Jag har haft en riktigt bra helg! Den började visserligen inte så bra med trötthet, hunger, en busschaför som struntar i att man vill in i bussen, trötthet, känsla av misslyckande osv, men sen gick det bara uppför. Lite kan ju bero på att Jan-E varit här, faktiskt :P Fredagskvällen åt vi god (men skräpig) mat, tittade på Scrubs och annat trevligt och bara njöt i allmän dåsighet. På lördagen, efter att jag varit iväg på ett kort uppdrag, åt vi lite lunch och begav oss sedan ut för att kika på Uppsala. Vi kollade på Silverbibeln, vi var i Domkyrkan, strosade på den jättefina kyrkogården, åt middag på Rififi, hängde lite i Pingstkyrkan och åkte sedan hem, där jag somnade som om jag blivit slagen med en gjutjärnspanna och förblev sovande i några timmar :P Idag har vi varit i kyrkan och sen gick vi ut och åt lite grekiskt med Amanda, och därpå fäljde lite efterrätt på ett väldigt mysigt café. Och det bästa är nog att jag fått umgås med Jan-E hela tiden (L) Och helgen är inte slut än!

Kommentarer
Postat av: E-K

Vad fina ni är i tidningen idag!!! Blev så glad av att se er. :)

Fortsatt trevlig helg, o så hoppas vi på att få se hälften av er i veckan som kommer.

2009-10-25 @ 17:43:52
URL: http://emmakaka.blogg.se/
Postat av: Marre

Tack så mycket! :)

Är lite avundsjuk på J-E som kommer att få träffa er snart, jag vill också... :P

2009-10-25 @ 20:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0