Symaskin-skin-skin, syma-ma-ma-ma-maskin

Jan-E och jag försöker bli med symaskin, men det är ju inte så lätt alla gånger... Var? Vilken? Bra pris? Man skulle ju vilja prova en massa symaskiner. Vi vill ha en rejäl sak som klarar av att sy i tjockt ylle och den ska ju helst vara hållbar och pålitlig. Den behöver inte ha en massa onödigt tjafs, det räcker nästan med raksöm och zick-zack. Jag hittade idag den här nedanför. Jag har ibland lånat Emmas symaskin som är av samma modell och jag tycker att den har fungerat bra. Någon annan som har en sådan och skulle kunna berätta fördelar och nackdelar? Eller har någon ett annat tips? Helst skulle jag vilja sno mammas gamla pålitliga Husqvarna som varit med så länge jag kan minnas, men det känns ju inte så sjyst...


Bild från
http://www.husqvarnaviking.com/ca/en/Images/E20_machine.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0