Lång tid, ingen se

Ja, så vart det lite glest mellan inläggen igen, rent tidsmässigt... Men så är det. Det har i alla fall varit en hel del annat att göra på senaste tiden. Ja, tiden rinner liksom bara iväg, även om det skulle finnas en hel del jag skulle vilja skriva om, t.ex. Dövas dag, praktiken som närmar sig, föreläsningen jag var på förra veckan, familjen Starck som var på besök, hösten som nu är officiell... Men det får vänta, för tråkigt nog är inte bloggskrivande det jag prioriterar högst. Det får bli när jag har tid och lust, annars är det ju inget roligt!

Så där ja, nu börjar lektionen snart igen, vilket innebär tolkning av både AA-material och ljudbok inläst av Dogge Doggelito. Njut av din dag! Det ska jag försöka göra i alla fall, även om jag är hur trött som helst...

Kommentarer
Postat av: E-K

BBC-serien fann jag hemma hos en kamrat, så det har du väl inte så stor hjälp av... Visserligen har jag den hemma fortfarande, men jag borde verkligen lämna tillbaka den.

Kram!

2009-10-05 @ 19:11:05
URL: http://emmakaka.blogg.se/
Postat av: Marre

Jaha... Hm, får väl försöka luska fram den på annat sätt. Men filmen kan man ju börja med i alla fall.

Kram!

2009-10-06 @ 14:37:54
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0