Blä för att vara sjuk...

Usch, den här dagen gillar jag inte. Sitter hemma och är sjuk istället för att vara ute och jobbigt. Ingen hit. Men då är man tacksam över sin go'a man som fixar te, vetekudde, extra filt mm innan han går till jobbet. Så relativt sett har jag det ganska bra ändå. Hoppas på att ha frisknat till, till imorgon i alla fall. Vill inte missa personalfesten... Förra veckan var det julbord med ett av mina jobb, den här veckan är det lite julkul med ett annat jobb. Nästa vecka blir det jul-öppet-hus med ytterligare ett jobb. Fattas bara det fjärde jobbet då ;)

Nu sitter jag här i sängen, försöker sälja vår bil på Blocket, lyssnar på Ranarims julskiva och inser att den där Alvedonen nog hjälpte lite ändå. Och jag ska väl inte klaga för mycket, jag brukar vara sjuk väldigt sällan. Det blir väl kanske en förkylning eller liknande 0-2 ggr/år. Och det kan ju alltid vara värre. Få se till att njuta så gott det går av dagen och framför allt försöka vila upp mig, tror att det kan vara brist på det sistnämnda som bidragit till att jag blivit sjuk.


Orkar jag ska jag nog försöka få upp lite julpynt idag. Det har varit så mycket senaste
tiden, så vi har inte riktigt hunnit med den detaljen :S

Fotograf: Jan-E


Förresten, med tanke på förra inlägget... Det finns elspis också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0