Dagarna som går

Det är sommar. Känns som sommarlov faktiskt, eftersom jag inte jobbar så mycket. Går mest runt och är ledig på dagarna. Halvtid som hemmafru kan man säga, eftersom maken sommarjobbar på halvtid. När jag inte jobbar som tolk eller som expedit på affären Gåvan, är jag alltså ledig. Och då kan man ju tycka att jag skulle ha all tid i världen att blogga. Ja, tid har jag ju. Men nu har jag ingenting att blogga om. Eller ja, visst finns det saker att blogga om, tex att övningskörningen går framåt, midsommar med Jan-E, Emma, Robert, Bertil och Ann, om hur vackert och rofyllt det är att cykla hem en sen sommarkväll, om hunden Ester som för tillfället finns på Matteses, att vi ska ha en inneboende här en vecka, bröllopsresan som närmar sig... Men jag har liksom inte så mycket inspiration för tillfället. Nä, så nu ska jag istället ta och bli medlem i STTF (Sveriges TeckenspråksTolkars Förening).



Random bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0