Hem, ljuva hem

Nu sitter jag hemma, veden sprakar i kaminen, Jan-E sitter och läser World War Z. Gött. Jag har haft en bra helg, men jag är glad att få lämna stockholmsstressen bakom mig och vara tillbaka i dalalugnet. Och som jag skrev förut: borta bra men hemma bäst! Dock är det lite tommare på bankkontot nu, men å andra sidan har vi med oss en del trevligheter hem, bl.a. hittade jag filmen The Darwin Awards när vi var på SF-bokhandeln, för andra gången den här helgen. Den kändes lite som ett måste :) Får se om den uppfyller förväntningarna... Så klart hittade vi en hel del annat kul att köpa på SF, men det har även inhandlats nyttigheter, t.ex. en bok från Kjell & Co som förklarar hur vardgsteknik fungerar - allt från batterier till trådlösa hemmanätverk. Jag är nog lite studieskadad, för egentligen tycker jag inte att sådant är så intressant...

Ja, och imorgon börjar skolan, vilket känns helt ok. Annars brukar det kännas lite ovilligt i slutet på lov... Nä, dags att börja dra sig mot sängen snart, så jag kommer upp i morgon, behöver min rekreationella sömn. God natt!

Kommentarer
Postat av: E-K

Tänk, du Marre, att snart är det slut på studierna. Och studieskadorna. Så passa på att läsa om teknik så länge det varar! ;)

2010-03-08 @ 14:18:57
URL: http://emmakaka.blogg.se/
Postat av: Marre

Förhoppningsvis kommer den studieskadan övergå till en yrkesskada :)

2010-03-08 @ 20:08:33
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0