Sköna lov

Det blev visst inte ett så bloggtätt lov som jag hade hoppats. Men men, det är ju faktiskt inte hela världen... Jag har hittills haft ett ganska lagom balanserat lov, har hunnit med att jobba ett par gånger, gå på två körlektioner, gå härliga promenader (och även en mindre härlig då jag pulsade i snö som gick över knäna och när blåsten väldigt effektivt kylde ner varje kvadratcentimeter hud som inte var ordentligt påpälsad), skolarbete och hushållssysslor, samtidigt som jag hunnit läsa, äta choklad och bara lägga mig om känt för det. Ihelgen blir det dock lite annan struktur på dagarna, då drar nämligen Jan-E och jag till Stockholm. Får hålla tummarna att tåget går som det ska bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0