Where is the love?

Jag har för mig att den här låten kom när jag gick i gymnasiet, så det är några år sedan nu. Jag fastnade genast för den och lyssnade på den en hel del. Jag skrev till och med en essä utifrån låttiteln som en uppgift i svenskan. (Undrars var den är idag...) Och om jag inte minns helt fel gjorde Sandra och jag en tecknad (som i teckenspråk, inte illustration) version av den också, hehe.

Och jag tycker helt klart att "Where is the love?" fortfarande är något att hänga i julgranen! Skön musik, men framför allt bra budskap.


Kommentarer
Postat av: Faster U

Den är såååå bra!!

2010-10-05 @ 16:32:49
Postat av: Marre

Eller hur! :D



Men inte visste jag att faster läste min blogg...!

2010-10-06 @ 13:12:55
URL: http://arinya.blogg.se/
Postat av: Skinny S

Ahh gamla goda låtar (och tider) Hade helt glömt av denna låt tills du påminde oss alla hur genialiskt bra den är :D

2010-10-07 @ 09:06:30
Postat av: Marre

Javisst! Och det var så lite så :) Kul med lite nostalgi ibland.

2010-10-07 @ 09:43:37
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0