Inte så värst livat här inte

Här på bloggen är det lugnt. Det speglar inte riktigt verkligheten... Nu är första dagen sedan i tisdags Jan-E och jag är tillbaka i base camp hos mina föräldrar. Vi har haft ganska fullt upp sen vi kom hit i söndags: vårdcentral och sjukhus har besökts pga Jan-E:s stukning, kompisar har träffats, lajv diskuterats, planerats och ältats fram och tillbaka (både tidigare och kommande), SF-bokhandeln har besökts, vi har hälsat på hos svärmor, -farföräldrar och -gammelfaster, hängt med lajvare och spontan-sovit-över i Göteborg. Och allt har tagit extra lång tid pga Jan-E:s kryckor, men det får ses som bra träning (både för muskler och tålamod). Nu ska det snart bli lite bastu och mycket välbehövlig dusch. Ah...!

Ja, lugnt på bloggen ja. Det lär fortsätta i mer eller mindre ungefär samma stil i typ en vecka till faktiskt. På söndag drar vi nämligen till Sjöbo Näs och ska jobba på ett läger, Jan-E som ledare och jag som mattant (favorit i repris, ni vet). Visserligen ska jag försöka skriva någon rad lite nu och då om jag har möjlighet, men räkna inte med för mycket innan vi har kommit tillbaka till Dalarna. Sen ska det förhoppningsvis bli lite mer livat här!

Kommentarer
Postat av: T

Så synd att vi missade varandra. Vi var ju i Tyskland samtidigt som ni var här :-(

2011-08-05 @ 18:23:45
Postat av: Marre

Äsch :(

2011-08-05 @ 19:13:23
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0