Pluggeliplugg

Jag sitter här och sörplar i mig fisksoppa (helt ljuvligt god btw!) och ska snart sätta tänderna i inlämningsuppgiften igen. Jag satt med den imorse innan jag hastade iväg på lite jobb och nu är jag verkligen motiverad och inspirerad, ämnet är roligt igen! Dock har jag planerat min dag riktigt dåligt, så jag har inte så mycket tid som jag skulle kunna ha haft. Jag får helt enkelt köra järnet i lite drygt två timmar och hoppas på att resultatet blir tillräckligt bra. Nu har jag inte tid att sitta här på bloggen något mer, men jag kan åtminstone säga så mycket att den gamla KP-klassikern Eva & Adam bara blir en bättre och bättre ungdomsserie i mina ögon! Mitt ämne är inte så vansinngt djuplodat, jag kunde tagit något vuxnare, något djupare, något konstnärligare... (något mer pretto med andra ord ;) ) men jag trivs bra med det jag till slut valde, och nu ska jag fortsätta med det medan tid fortfarande finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0