Snuvad. Nästan i alla fall.

Jaha. Jag skulle börja simma skrev jag ju för ett litet tag sen. Tog mig in för lite morgonsim idag och tänkte passa på att köpa ett simkort.

- Hej! Jag skulle vilja köpa ett simkort.
- Du vet väl att vi stänger snart?
- Inte förrän åtta, va?
- Alltså, vi stänger ned badhuset i april.

Japp, de kommer stänga ned badhuset om lite drygt en månad, troligtvis öppnar de igen ett halvår senare. Det ska rivas och byggas nytt tydligen. Det var min simkarriär det... Jag kan hålla på några veckor till, men sen är jag tillbaka på ruta ett. Förhoppningsvis har väl snön försvunnit så pass att man kan dra på sig joggingskorna åtminstone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0