Troligen det oviktigaste du läser idag

Så där ja, då har hela förmiddagen spenderats i sängen. Men inte har jag legat på latsidan inte! Jag har fixat adressändring, gjort bankärenden, registrerat mig med kursnyckeln (nu tror jag att jag har klarat mig ända fram, upp till bevis när kursen startar nästa måndag!) och lite annat. Synd att man inte kan sköta disken från sängen, annars hade jag gladeligen gjort det också! Och så behöver här röjas... Det ligger tommat lådor överallt, blandat med kläder, tidningar, dammråttor, viktiga och oviktiga papper, en fusk-didgeridoo, väskor och en massa bös. Jag tappar orken bara jag tittar på det...

Jag undrar också om kameran ligger här någonstans. Har ingen aning om var den kan vara. Den kan faktiskt befinna sig i Hjulbäck också, om Jan-E har packat ner den utan min vetskap. Tyvärr vet inte han heller... Så om ni undrar över bildbristen här på bloggen, så vet ni nu orsaken.

Jaha, det här blev ju ett högintressant inlägg. Summering: det är stökigt och jag vet inte var kameran är. Gå och gör något vettigare än att läsa sådana här blogginlägg! Det ska i alla fall jag (försöka) göra.

Kommentarer
Postat av: malin

Hej! Känner igen mig från innan jul då jag flyttade... Hoppas att ni får det bra i nya lyan :) Ska bli så kul att komma och hälsa på! Längtar som en tok :) Lite lustigt, jag läste tomatlådor och undrade lite vad det var för något, men så var inte fallet ;) Jag tänker inte lyda dig att göra något mera vettigt än att läsa detta, så det så (ligger deckad sedan två dagar med vinterkräksjuka och orkar knappt vända mig i sängen utan att må fruktansvärt illa och...ja, ska sluta skriva mer där tror jag). En distanskram

2011-01-25 @ 15:00:10
Postat av: Marre

Hej! Ja, det blir väl lätt så här när man flyttar :P Är det bestämt, kommer du den 19:e? Eller blir det någon annan gång? Du är ås välkommen när som helst och så ofta du vill ^^ Nä, tomatlådor har vi inte så mycket av faktiskt... :P Ok, du får vara undantaget här: gör absolut inget vettigt! Ta det lugnt och drick mycket. Inget kul med kräksjukor :( Hoppas du blir frisk snart. Distanskram till dig med!

2011-01-25 @ 21:31:53
URL: http://arinya.blogg.se/
Postat av: malin

visst kommer jag den 19:e, har för mig att jag tackade ja för ett tag sedan så jag hoppas det står kvar :)

2011-01-26 @ 10:15:45
Postat av: Marre

Ville bara kolla förs säkerhets skull :) Ska bli riktigt kul att träffa dig! Hur var det med sovplats, har du ett behov av det? Det kommer jag ärligt talat inte ihåg om du skrev eller inte :P

2011-01-26 @ 15:28:49
URL: http://arinya.blogg.se/
Postat av: samma :)

Jag skrev aldrig nåt om det men tänker att jag sover hos någon på skolan, tror nämligen att jag åker upp redan på fredagen och stannar till söndag. Är ledig på fredagen så hade först en tanke om att åka tom på torsdag kväll men vet inte hur jag gör. Tänkte att det ju inte blev riktigt som planerat sist med lunchen så nu tar jag bil upp och ska minsann hinna fram i tid ;)

2011-01-26 @ 20:53:52
Postat av: Marre

Ok, då vet jag :) Jag är gärna med och äter lunch! Och den här gången ska bilen finnas med i bilden också...

2011-01-27 @ 10:05:02
URL: http://arinya.blogg.se/
Postat av: malin

Lite lustigt att ha en konversation i kommentarerna till din blogg men så länge det fungerar så;) Svårast är för mig att veta när du svarat...kan det inte skickas ett mail till mig på nåt sätt eftersom jag ändå anger den?? Visst, vi slår till på en lunch, i matsalen VV, kl 11:50, den 18/2-10 och nu ska det banne mig bli av! Det som bara väntar på att ändra den planen kan slänga sig i väggen redan nu för vi kommer lyckas denna gången:) Så det så!



Vad menar du med att bilen ska ifnnas med i bilden också? LIte trög är jag visst än...

2011-01-27 @ 16:25:10
Postat av: Marre

Haha, alla sätt är bra utom de dåliga ;) Nej, jag tror inte att det finns någon sådan funktion. Mailadressen finns nog bara där om bloggaren vill kunna kontakta kommenteraren. Tror jag. Sååå, i princip skulle vi kunna ha den här konversationen på mail-basis istället, men det skulle ju inte vara lika kul? ;)



Ska skriva det i min almanacka. Med bläck!



Tja, förra gången missade vi ju lunchen för att jag inte hade en fungerande bil. Ska inte hända den här gången! Även om det faktiskt var väldigt trevligt att äta i parstugan om jag ska vara ärlig... :)

2011-01-27 @ 17:21:26
URL: http://arinya.blogg.se/
Postat av: malin

Jaja på så vis... Hur går det med bilen? Läste nåt om det här men hur går det lite mer?

Visst var det inget fel i det, det blev en trevlig lunchätning till slut efter en lååång väntan :)

2011-01-27 @ 19:08:00
Postat av: Marre

Tja, den är som sagt inlämnad. Allt från besiktningen plus Krisitnehamnsincidenten har blivit åtgärdat, förutom en grej. Sen är det lite andra smågrejer som inte påverkar köregenskaperna eller ger anmärkningar på besiktningen som ska fixas. Någon gång... Sen ska den bara ombesiktiga bilen.

2011-01-27 @ 19:20:11
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0