Uschlig telefoni

Halva dagen har jag spenderat med mekaniska kvinnoröster, knapptryckande, köande, pratande... Blä för att ha att göra med tele- och internetleverantörer via telefon! Det är bara och endast drygt och jag har varit så arg. Tur att jag var ensam hemma så att ingen annan (läs: Jan-E) fick lida för mitt humör. Inte räckte det med ett samtal heller, och inte ens med en operatör, utan jag har fått ringa runt så till den milda grad att jag är glad att min telefon inte växt fast på mig...!

Fulast idag:
Jag ringer (igen) till Telenors kundsupport för att säga upp vårat abonnemang och hoppas på att det inte bryts mitt i kön den här gången. Man kan tydligen bara göra det hela på telefon och vi har erbarmeligt dålig täckning här. Jag får till slut prata med en kille som ber mig ringa en annan dag, för deras uppsägningsgrupp är inte där idag! Eh...? Dagens ursäkt för att slippa bli av med kunder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0