Ooooch slappna av...

Jag märkte inte hur trött jag var förrän jag satte mig här vid datorn och bara tog det lugnt. Hela dagen har det hela tiden gjorts något, även om det inte alla gånger har varit något ansträngande, men har jag ändå varit igång hela tiden. Men nu - när tvätten hänger på tork, diskmaskinen har gjort sitt, notpapprena ligger sorterade i sin pärm, maten är avklarad och vinterjackorna undanlagda - nu kan jag lugna ner mig och bara koppla av. Och det har jag gjort. Det är lugnt och stilla här hemma, det enda som hörs är ljudet från Mass effect II som Jan-E spelar och tickandet från köksklockan. Tittar jag ut är det snäppet stillsammare där. Som vanligt. Det är en väldigt lugn och stilla by vi bor i, speciellt på söndagkvällar när det har ösregnat...


Här sitter jag.


Lite mysljus är ju aldrig fel.

Nä, nu ska jag nog ta och krypa till kojs. Imorgon blir det till att gymma lite på Sportskadekliniken på förmiddagen, annars blir det nog ganska lugnt förutom en snutt jobb på em/kväll. Sen får vi se vad jag hittar på där emellan, alltid finns det ju något att göra!

God natt, alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0